JZ

Obnovení povinné základní vojenské služby nyní není z technických důvodů možné. Například nejsou kasárna pro ubytování mužstva a jejich pořízení by stálo miliardy korun, které nejsou.

MZ

M55i72c62h91a64l 15Z56i37c58h

26. 2. 2024 18:30

Vymluva proruskeho dezolata,pul roku v roce muzou trenovat venku a spat ve stanu jako ti kluci ukrajinsky na dombasu co museji spat ve snehu v zakopech,ale to ty rusky muziku nepochopis.

BJ

Pane Kazimoure, bohužel máte plnou pravdu. Ale v tomhle státě si žádný politik nedovolí zkusit něco podobného prosazovat. Tihle současní mladí chlapci už nejenom že nechtějí na vojnu, oni ani už nechtějí moc pracovat. Čtyřdenní pracovní týden, pracovní doba podle mne, služební auto k dispozici i pro soukromé účely, atd. ....

MB

ZVS jsem končil v roce 1979 a ve vojenské knížce jsem žádný povolávací rozkaz neměl. Ani jsem od nikoho neslyšel, že by ho tam měl. A že se toho mezi mezi chlapama o vojně nakecalo v hospodě a různě jinde, o povoláváku nepadlo ani slovo.

Foto

Také jsem nic takového neměl. Každý jsme patřili pod určitou vojenskou správu a v případě mobilizace jsme se tam měli hlásit. Vojenskou knížku mám stále v šuplíku.

  • Počet článků 29
  • Celková karma 12,40
  • Průměrná čtenost 595x
Dlouhou část života se zabývám historií. Píšu proto, protože mne to baví, vydělat se tím nedá a snad ani nechci. Jako elektronické knihy jsem vydal velmi obsáhlou práci „Průvodce dějinami zdravotnictví“, http://www.jine-knihy.cz/kniha/pruvodce-dejinami-zdravotnictvi o které si troufám tvrdit, že je nejobsažnější u nás a potom studii „Edvard Beneš bez adorace“ https://www.kosmas.cz/knihy/205623/edvard-benes-bez-adorace/ mapující život našeho druhého prezidenta v kontextu doby za využití vzpomínek jeho vrstevníků.

Seznam rubrik